Freeeedaaag !

godmorgon ! :) nu är klockan 12 och jag har precis vaknat :)
sitter och lyssnar på rickards drog låt :P Darin – Lovekiller
ska snart hoppa in i duschen och sen äta frukost och börja städa mitt rum som ser ut som fan ;o efter att olle o felix sovit här :P sen ska jg vänta på att juliagumman ska vakna så vi kan dra ner till kungälv snabbt o sen upp till mig igen :D kanske kommer vara lite dålig uppdatering idag men jag ska försöka hålla den bra ! (Y) :)

bjuder på en osminkad bild på mig (A)
i min systers kläder ;) grymt att hon har såna kläder jag kan ha ;)



En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0