sjukt rolig dag !

förlåt för att ja inte bloggat på länge men har inte haft tid :P
haha asså jag har haft så jävla kul idag och igår , eller aah alla gånger jag är med er grabbar har jag alltid sjukt kul ! :D idag så åkte jag  med felix och tibbe till stigcenter o köpte en ny tele till tibbe:) sen drog vi hem till mig o åt sen hämta jocke oss o så åkte vi ut med hans båt ,skit kul verkligen :D


sen drog vi te BK (burger king) i stora höga å åt :D neej ja fick ingen krona ;(;(
så drog vi hem till mig o spela sanning eller konsekvens oxå sjukt kul :D
haha så följde ja o tibbe jocke en bit ner till kungälv , hohoh hans bil står uppe vid oss ;);)
jaao de blir nog inte så mycke bloggande i mon heller tror jag :/

Godnatt! :D

sjukt gulligt att ronja fick plats i min väska :D



i sanning & konsekvens blir de lätt lite gaay varning ;) iaf när de e tibbe & blåsfisken vi snackar om ;D




som saagt gaayvarning ;)men en konsekvens är en konsekvens ! there are rules! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0