godmorgon

inatt satt jag o smsa med en person i massa timmar så ja somna inte föräns typ 3 :P
så min syrra på morgonen o nu har jag varit vaken en halv timme och felix kommer när som helst :)
sen när morsan har hämtat minna och tibbe e klar med de han skulle göra på körskolan så ska vi åka in till stan o jag ska köpa en ny telefon får ju seriöst damp på denna :o

denna telefonen kan jag inte ladda , de e glapp när man öppnar och stänger den för att den gick av på mitten för ett tag sen fast jag tryckte tillbaka den , 3 knappar e sprukna , alla knappar e tröga och en knapp fungerar inte , walkmanknappen på sidan och volymknappen på sidan är oxå otroligt sega så jaa :P Annars har den faktiskt allt det som jag ville ha på mobilen :p



och denna telefonen är verkligen sämst ! den har inget minne till sms även om man har minneskort :S
man kan inte kopirea simkontakter till mobilen och massa dåligt ... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0