fest i solberga

igår så åkte jag mamma och min syster och lämna hennes pappa K på morgonen vid färgan så han kunde åka hem till sin tjej mer behöver ni inte veta om de.. Sen åkte jag hem o träffa julia vi gick runt hela mkg typ o prata om allt !
sjukt skönt verkligen ! känns som om nästan alla jag brukar prata med är borta :(

sen kom jocke och hämta sin bil så åkte vi o skulle hämta felix men vi åkte runt lite innan så när vi vände orta vid felix för o tanka fick vi bensinstopp (Y) HAHAH va ja skratta , men sen va ba ahoop va fan ska vi göra nu mitt på vägen xd men så kom tibbes syster hennes kompis o kompisens bror o hjälpte oss o komma till macken:) så åkte vi o hämta felix o drog hem till tibbe o satt där o dega i flera timmar :P sen drog vi te donken o lite sånt så åkte vi till en fest i solberga :D 

jocke o ja gjorde en packt att ingen av oss skulle dricka , han va nära flera gånger men ja stoppa hnm han svor på våran vänskap så han skulle fått skylla sig sj isf . MEn de va faktiskt värt o va nykter för sånt drag va de faktiskt inte :) vi hade väl en rolig pratstund eller hur jocke ? :)

Bilder från igår !

bilbergningnen





Förlåt jocke men ja va tvungen (A)

blåsfisken som inte kunde hålla ögonen öppna ;)



Ronja min älskling !♥


Partyfoolk :D



tibbe got the stylisch :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0