Torsdaag

snart nyår och detta året har gått så jävla fort :o !! Jag har inte ens kommit på vad jag ska ha som nyårslöften :S panik !

min moster och kusin har varit här sen i söndags och nu åkte dom hem :( kommer sakna dom . Jag stör mig verkligen att jag och Josefin (min kusin) bor så långt ifrån varandra för vi har så jävla kul när vi är med varandra och vi är seriöst som syskon vi kan dela allt och tycker nästan likadant om allt och vi har alltid kommit sjukt bra överens ända sen vi var små bebisar :D hoppas du kommer praoa hos mamma så kommer du vara här i 2 hela veckor ! längtar redan , hahah så blir de säkert inget av de bara för att jag längtar (N)

lite bilder från veckan hon dom varit här :)

jossan (L)



jag och jossan(L)


Mamma och jossan (L)


Moster Mia och mamma (L)


Olle,Josefin,Stefan kristoffer som har täcke över sig och rickards hand (L)


Jossan Minna(syrran) Minna & Jay från idol som vi träffade idag i nordstan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0