Sjuk dag !

hahah lördagen började ganska segt med sen kom vi tillslut till garaget o började fixa med kristoffers bil:)
jag åkte med simon när han skulle köra  någon till kungälv men de blev inte riktigt som planerat :P men när jag och simon va påväg dit så höll vi på o köra på 2 rådjur och han prata i telefon o gjorde massa saker samtidigt så jag trodde fan vi skulle åka ner i diket eller något xd men de gjorde vi inte :)

sen träffade vi lite folk i kungälv och så skulle vi dra upp simons bil som jag filmade lite när linan gick av första gången för den gick av 2 gånger ;) vi fick tillslut upp den men de tog sin lilla tid :P och som vanligt ska svampbob putta ur mig ur bilen  HAHA! xd sen i bilen påväg tillbaka till garaget så spillde han öl över mig och hela baksätet på hans bil HAHA ! sen skulle han kasta öl över hela mig när vi va i garaget ja va mysigt det va ,, eller inte :P

Senare åkte jag tibbe och emil till stenungsund till korvan för o köpa dricka för att det inte var något annat som var öppet halv 3 på natten ;) så när vi va påväg tillbaka va vi nära på att köra på en kille som gick mitt på vägen och som inte reagera när vi tuta :o de va sjukt läskigt för vi va bara några meter från o peta med bilen på honom:o


det var min dag lite snabbt ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0