MY weekend

nu ska jag berätta om min helg för jag är verkligen inte på blogghumör just nu de är inte min dag idag..

Fredag : så va jag med olle,rickard och Kristoffer. Rickard färgat mitt hår  jag älskar färgen ! senare på kvällen drog vi hem till andreas o fan vilken natt jag hade :o natten va faktiskt inte den farligaste men dagen efter fan va smärtsam den var :P

Lördag : så vakna jag upp hos tibblin och rörde mig inte ur sängen förens 5-6 på kvällen(Y)
senare på kvällen åkte vi snabbt till bds o träffa simon,svampbob,stefan andreas o sebbe:)
sen träffa vi alex o åkte hem till tibblin o kolla film :) Mysig kväll:)

detta var min helg hur har eran helg varit ?:)



såhär ser mitt hår ut ungefär de är mer rödbrunt irl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0