My week

sorry att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft tid och ork till det :P Men detta är min vecka :)

i måndags åkte jag ju till garaget o träffade kristoffer, Rickard och Stefan.. :)
först så grejade Rickard och Kristoffer med delarna dom ska ha till kristoffers bil , så satt jag o stefan o prata samtidigt :) sen drog vi alla hem till Tibblin och rickard hjälpte mig o plugga o kvällen slutade med att jag rickard ,theres och stefan va med varran o pratade om allt ! rikitgt mysig dag faktiskt !:)

Tisdag : förljde jag och emil med kristoffer och Rickard o kolla på julklappar i kungälv sen kom felix o mötte oss:)
så träffa vi Freij,Emma,Ankan,Emelie och någon jag inte visste vem de va men jag tror hon hette Malin :) jag hade skit kul iaf :)

Onsdag : så åkte jag och victoria in till stan och jag köpte massa julklappar plus min otroligt fina jul/nyårsklänning som jag verkligen älskar:Dvi åkte in vid 2 tiden och kom hem vid halv 7 typ ;o lång dag i stan men vi hade skit kul och träffade linnea och dennis :) så åt vi tsm med dom på paprika :)

Torsdag : så drog jag hem till Tibblin så hjälpte dom mig att plugga sen drog vi till kyrkan och träffa massa mysigt folk där :) efter vi varit där i typ 1 eller 2 timmar åkte vi hem till mig för att passa min syster när min mamma skulle hämta en kompis men de verkade aldrig hända;) och rickard fick mig till att göra en grej på min haka så om man trycker tillräckligt hårt får man blåmärke , men jag tryckte inte så hårt tyckte jag , men när dom hade gått såg ja de .. Jag hade fått ett blåmärke som liknar ett ''Y'' Hur fult som helst :o


Fredag: ja idag då har nyss gått upp och ska börja sminka mig nu sen ska jag dra till skolan :) senare idag ska jag träffa matte, tildah ,kristoffer och Rickard :) puss på er ! kanske bloggar senare :P


fick bli en söt bild på mig o nathalie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0