Juldagen !

haha jag har inte vart ine på datan sen i onsdags ;o och nu e de lördag dagen efter julafton !:D
jag hade en underbar julafton nästan under hela tiden iaf ;P och i morgon är det lill julafton (eftersom jag har skilda föräldrar firar jag jul olika dagar med dom)

Men lite grejer som jag har fått är :
*en tavla/väggtext som det står kärlek på
*raggsockar xd
*2100kr
*en ljusgrej
*ett halsband med 19 tiokronor på :)
*massa olika typ body lotion
*mössa,vantar och halsduk
*t-shirt
*strumpor
*örhängen

och nu under mellandagsrean ska jag åka och köpa en systemkamera !:D Äntligen säger jag bara !
jag tror faktiskt jag kommer blogga väldigt dåligt under lovet så förvänta er inte för mycket :( men jag ska försöka så gott jag kan (Y) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0