Jag ville vara bättre , men då blev allting sämre

har precis duschat och ska snart lägga mig , rickard hjälpte mig och plugga och jag fick faktiskt gjort mer än vad jag brukar xd senare kom stefan och linda , så satt jag linda och theres ine i theres rum o pratade o hade jätte mysigt! :)

jag har verkligen inte lika mycke blogglust längre , den har försvunnit på något sätt :/ fast ibland får jag en kick och vill blogga jätte mycket :P Jag ska försöka bättra min blogg efter nyår hade jag tänkt för jag skriver så mycket om bara mig ja vill ha lite mer grejer i min blogg så den blir lite roligare att läsa:)


Jag saknar emma !! :( kom tillbaka till skolan :)
julia,jag,nathalie och Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0