Hold my hand ! :)

det är sjukt hur humöret kan vändas på en hel dag :) Nu är jag jätte glad och mår toppen ! :)
sitter o väntar på att rickard och simon ska bli klara i gbg så kommer dom o hämtar mig sen tror ja vi ska till garaget :)
Fan vad jag älskar mina killkompisar (A) man gör så sjuka saker med dom och de gör vardagen roligare :D så tack för att ni är som ni är :D så nu bire o tjocka sig med chocklad och musik :) Pusshaaj 

blir en bild på simon och rickard bara för att ja ska träffa dom ;)
från i sommras på min födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : har inte bett om din stavning. du kunde inte ens själv stava det så öppnat inte munnen :):)

2010-12-02 @ 20:28:26
URL: http://lissaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0