IV prepår

gaaasch jag har ingen blogg ork alls! jag har igentligen massa o skriva om men jag orkar inte och har inte tid ...
*Min lyckade födelsedag !
*Strömmen som gick i typ halva kungälv
*Gymnasiet
*Systemkamera
*Att jag saknar julia o massa andra !

asså de har gått 2 dagar av skolan nu och jag fattar inte att jag går första året på gymnasiet :P
Jag känner ingen i min klass! eller jag vet vilka 3 töntar från E klassen på min förra skola är som jag nästan aldrig pratat med och aldrig ömgås med är resten vet jag inte :o Vi är 10st i min klass:o 4 st 92/93or en 91a och 6st 94or :o HAHA ! Jaao så är de när man gå IV ... -.-


bild på simon och Rickard från min födelsedag !
nu blir de film och sen sova så därför lägger jag inte upp fler bilder idag :P


Kommentarer
Postat av: josseಌ

Tävling nu på bloggen!;)

2010-08-25 @ 15:29:37
URL: http://baaabbbyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0