sämst !

hahah jag känner mig verkligen kass för att jag inte har bloggat mycket alls !
men nu är det söndag och jag ska försöka blogga så mycket jag kan under veckan ska även göra de på victorias o julias blogg med , jag ska bara köpa comviq först så kan ja blogga när jag inte är hemma oxå :)
för mobilen har jag alltid med mig ! :)

Jag berättar mer om min helg i morgon för jag ska gå och lägga mig strax är sjukt trött när man inte sovit så mycket på hela helgen , Tibbe,Felix och jocke har praktiskt taget bott hos mig sen i torsdags :) men de e myysigt :D

idag  när pappa kom hem hade han med sen en present till mig som jag visar i morgon :)
och massa nya filmer :D och nu har jag o.c säsong 4 på datan med tack tibbe ♥
Nu blir de sängen o ska upp vid 12 igen till um.
don´t leave me here alone.

lägger upp fler bilder i morgon för nu orkar jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0