Tisdag

i skolan idag hade va någon jävla poängprommenad eller vad de kallas :P
så gick jag även o typ hälsa på min praktikplats:) börjar där nästa torsdag och är där varje torsdag & Fredag framöver:) efter skolan åkte jag hem till stefan vi har inte gjort så mycke ,senare åkte vi till rickard & kristoffer o där va felix med :) sen har jag varit med dom hela dagen like always ;)

i mon har jag något cpmöte med en lärare om vilka ämnen ja ska ha o massa skit :P gav julia hennes present idag på hennes 16års dag GRATTIS !
hahah hoppas du skratta när du öppna det ! :D taack så mycke för min present :D bilder från mina presenter från när jag fyllde år kommer imon eller torsdag:) Nu måste jag verkligen lägga mig är skit trött kisses !
It is only you in my mind!      du får mitt hjärta att slå dubbla slag ♥

bildbrist på denna datan ! inte använd på 2 år typ :o
http://emiliaisolde.blogg.se/images/2010/cimg4146_97434192.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0