SUR

Omg va jag får damp på den jävla äckliga tanten på maxi som gick in med sin äckliga korg i mitt armband jag fick av julia som hon köpt i cyren till mig så hela armbandet bara rammla ut över hela maxi golvet :(:(:(
o hur dumt hade de inte sett ut om jag satt där o plocka upp alla ? asså de åkte ju ut över hela golvet oxå -.-
FUCK you äckliga tant som bara kollar på mig när viccy fråga va de va o ja sa att de va mitt armband ! blir så sur ska stena HENNE! :(

typ såhär såg de ut ,, bilden är tagen från google så de e därför de e 3st :P

Kommentarer
Postat av: vicccyyy

Hhhahaahh jag kan hjälpa dig o steena henne :D cpkärring

2010-08-17 @ 01:41:26
URL: http://vmiocic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0