sommarlovstestet !

Har du druckit tills du spytt? Japp på fallens :(

Sårat någon? Inte vad jag vet

Förlorat en vän? vän och vän ..

Träffat nya människor? Japp ! :D

Kysst en främling? jaa

Tagit droger? nej


Haft en sommarflört?  på sätt och vis

Gråtit? aao...

Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej

tältat? Nej

Varit vaken en hel natt? japp

Solat? Oohjaa bulgarien (H)

Badat? om jag har :)

Haft ett förhållande? ne

Gjort dig riktigt illa? Nej inte speicellt.

Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej

Läst en bok? nää:P

Skickat fel sms med flit? Haha nej

Suttit vid datan en hel natt? ne de tror jag inte

Näckat? ?

Solat naken? noope

Fått utegångsförbud? nejnej

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, till vännerna :)

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej !

Varit i slagsmål? inte slagsmål men har blivit slagen :P

Pussat någon utav samma kön? Såklart!

Sjungit högt på ett berg? haha faktiskt :P när ja va ute med massa människor med jockes båt;)

Kysst någon i regnet? inte vad jag minns 

 


Kysst någon i skogen ? nääe


Kysst någon du inte borde? mm en

Tappat rösten? noope

varit på festival? Nepp

Gått upp i vikt? jaao..

Gått ner i vikt? de vet jag inte men tror de

 

Brännt dig? ja 2 dagar innan jag åkte hem från bulgarien xd

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? av min ring ;)

Varit utomlands? ofc ! :D

Gjort ett bra köp? Många ;D


Tagit upp kontakten med en gammal vän? typ :D

haft skadeglädje? HAha jadå de finns alltid :D

Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest? massor , en viss person

Har du svart ärligt på alla frågor? jaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0