Rosalina♥♥

visste ni att min katt rosa lina är det bästa djuret jag har haft , jag älskar verkligen henne och jag har alltid gjort för hon va så sjukt speciell jämfört med andra katter och hon sov alltid brevid mig ovanför mitt huvud o hade sina klor i mitt hår o typ massera min hårbotten :D När hon fick kattungar så fick hon kattungarna under mitt bord i mitt rum :D
sen så sov kattungarna alltid i min garderob hon lyckades alltid få upp dörren så gick dom in där o sen ramla dom ner när dom skulle gå ngn annanstans när ögonen inte hade öppnat sig på dom än :p så sjukt söta!
oboy är faktiskt en av hennes ungar :D

när mamma berätta att rosalina skulle flytta blev jag jätte ledsen och vi bråkade om det jätte länge men tillslut gjorde hon det ändå eftersom hon rymmde när hon va hos oss i lägenheten :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0