när man e med killar sparar man pengarna ;D

Gaaasch jag får damp har inte varit ine i stan o köpt nya grejer på jätte länge:o
ja e för mycket med killarna just nu ;)
HAHA de finns både positiva saker och negativa saker med o vara så mycket med killar :)
Man har oftast mycket roligare och mer att göra när man är med killar inte alltid men oftast , än vad man har när man är med tjejer :p
och när man är med killar så är de inte samma grej o gå i stan o kolla kläder och skor för de första tycker inte alla killar att det är kul och sen har dom inte samma smak och med dom kan man inte säga ''kolla där !'', o springa in i en affär o kolla massa kläder:P Haha frida du får följa med mig till stan någon dag ! :D
fast de e ganska bra att jag inte varit i stan på ett tag nu oxå för ja sparar mina pengar till min systemkamera hela tiden som jag har tänkt o köpa ! :D

Nu ska jag sova puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0