Måndag !

Dagens humör : Glad ! :D
hahah asså ja venne men ja är så sjukt glad just nu !
va i stan förut med viccy o felix kommer bilder på de jag köpte i mon :) köpte iaf 2 par jeans ett par as söta trosor och en väska som igentligen var till viccy men ja ville oxå ha en sån så ja ska åka o köpa en ny till henne i mon (A)
jag har fått praktik plats på MQ i kungälv så ni vet :P kommer vara där 2 ggr i veckan ;)

Sitter o läser alla mina 107 mejl just nu baaara maasssa skit -.-
aja bloggar mer senare eller i mon el ngt puss! :)

randombild på mig från bulgarien , saknar värrrmeeen :(♥♥

Kommentarer
Postat av: sax en berg

tror du glömde att jag va med :P <3

2010-09-01 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0