Freeeedag !

jag kom nyss hem från skolan :D
börjar faktiskt trivas mer och mer i skolan :P
jag börjar halv 10 varje dag as sooft :D
sen slutar jag halv 2 varje dag om inte tidigare ! :D Nästa vecka börjar jag förmodligen praktisera oxå :D!
ska fixa lite grejer hemma o så väntar jag på stefan :) får se vad som händer ikväll , kanske ska till NJR men jag vet inte åker INTE dit om de regnar ! :( jaao o jag kommer nog ha ngt slags av blogguppehåll för jag bloggar verkligen inte ofta längre :P


här kommer lite roliga bilder jag inte visat innan ;)

jag & ronja


rickard , stefan & viccy , hahah älskling vad söt du är när du tar av dig hjälmen :P



hahah slå detta ;) så smutsig va bilden efter att rickard och stefan varit ute o lekt med bilen :P
självklart va jag med satt i baksätet o va livrädd xd man kanske inte ser så bra :P




felix viccy o jag :D


nu orkar jag inte lägga upp fler :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0