bakis ? Nejtack

asså igår fan va kul jag hade på lovisas födelsedags fest !
träffade min gammla barndomskompis matilda som jag varit ovänn med jätte länge och inte träffat sen skolan slutade och då va vi oxå ovänner :P Men de va sjukt kul o träffa henne o vi ömgicks hela kvällen tills hon skulle dra :P lärde känna massa nya människor och hade verkligen sjukt kul :)
jag bloggade aldrig på julias och victorias blogg igår ja hann inte för precis när jag skulle göra de kom jocke :P
så de blir nu strax som jag ska göra det:)
innan vi åkte till festen igår så va vi hemma hos Frida och träffa henne en stund så drog vi ner till kungälv o träffa
marie o sofia ååh va länge sen det va sofia ! shiit vad jag saknar alla helger vi hade tsm du jag och julia de är sjukt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0